Zapisy na warsztat o multimediach w nowoczesnej edukacji – 10.09.2024, 13:00-14:00, sala 20
Zapisy na warsztat o ChatGPTw nowoczesnej edukacji – 10.09.2024, 14:00-15:00, sala 20
Zapisy na dyskusję o wyzwaniach nowoczesnej edukacji – 10.09.2024, 15:00-16:00+, sala 20
Trzecie szkolenie, które odbędzie się we wrześniu, a konkretnie we wtorek 10 września od 13:00 do 16:00+ w sali 20 WIL będzie także trzygodzinne, ale jego program będzie zdecydowanie inny niż dwóch poprzednich – będzie ono sumą dwóch niezależnych warsztatów i końcowej dyskusji. Pierwsza godzina będzie poświęcona multimediom. Zostanie ona praktycznie przeprowadzona w trybie odwróconej klasy. Nie będę niczego pokazywał, demonstrował, prezentował. Będę podczas niej odpowiadał na pytania, rozwiązywał problemy. Druga godzina będzie poświęcona GAI i Chatbotom. Zostanie ona przeprowadzona dokładnie w tym samym trybie co pierwsza. Trzecia godzina, która być może rozciągnie się i przeciągnie to będzie rozmowa, dyskusja na temat wyzwań nowoczesnej edukacji. Z mojego punktu widzenia podczas obu czerwcowych szkoleń najcenniejsze były rozmowy podczas trzecich godzin. Bardzo chciałbym, aby podczas tej dyskusji wybrzmiały precyzyjnie głosy różnych interesariuszy edukacji: studentów, młodych i starszych nauczycieli, administracji a także władz. Punktem startowym mogą być głosy wypowiedziane w imieniu tych pięciu grup przez ChatGPTChatGPT to chatbot opracowany przez OpenAI, wykorzystujący model GPT i służący do generowania odpowiedzi na dane wprowadzane przez użytkownika. Model ten został opracowany na podstawie dużych zbiorów danych, tak aby mógł prowadzić rozmowę i angażować się w różne tematy, od ogólnych rozmów po określone.... Mam nadzieję, że ChatGPTChatGPT to chatbot opracowany przez OpenAI, wykorzystujący model GPT i służący do generowania odpowiedzi na dane wprowadzane przez użytkownika. Model ten został opracowany na podstawie dużych zbiorów danych, tak aby mógł prowadzić rozmowę i angażować się w różne tematy, od ogólnych rozmów po określone... w swoich opiniach namiesza i wadzi przysłowiowy kij w mrowisko. Kolejne stanowiska ChatGPTChatGPT to chatbot opracowany przez OpenAI, wykorzystujący model GPT i służący do generowania odpowiedzi na dane wprowadzane przez użytkownika. Model ten został opracowany na podstawie dużych zbiorów danych, tak aby mógł prowadzić rozmowę i angażować się w różne tematy, od ogólnych rozmów po określone... są w kolejnych pozycjach menu O nowoczesnej edukacji. Warto zestawić i porównać głosy pięciu interesariuszy – najważniejsza jest bowiem część wspólna dla wszystkich bądź wielu grup.
Studenci
Integracja technologii
Dostęp do jakościowych materiałów edukacyjnych
Wsparcie w nauce i rozwój umiejętności miękkich
Personalizacja procesu nauczania
Wsparcie psychologiczne i zdrowie psychiczne
Adaptacja do zmian na rynku pracy
Edukacja zdalna i hybrydowa
Etyka w wykorzystaniu sztucznej inteligencji
Młodzi NA
Integracja technologii w nauczaniu
Dostosowanie metod nauczania do zróżnicowanych potrzeb studentów
Rozwój umiejętności miękkich
Wspieranie zdrowia psychicznego studentów
Adaptacja do edukacji hybrydowej
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji
Zapewnienie jakości kształcenia przy rosnącej liczbie studentów
Finansowanie edukacji i infrastruktura
Etyka i odpowiedzialność w nauczaniu
Starsi NA
Balans między tradycją a nowoczesnością
Dostosowanie do dynamicznego rynku pracy
Technologia w nauczaniu
Wspieranie zdrowia psychicznego studentów
Rola sztucznej inteligencji w edukacji
Personalizacja nauczania
Zachowanie jakości kształcenia przy rosnącej liczbie studentów
Adaptacja do zmian w społeczeństwie i kulturze
Wyzwania związane z finansowaniem edukacji
Administracja Akademicka
Digitalizacja procesów administracyjnych
Komunikacja i dostępność informacji
Wsparcie dla studentów
Integracja międzynarodowa
Zarządzanie zasobami
Zapewnienie jakości kształcenia
Adaptacja do zmian legislacyjnych
Wspieranie edukacji hybrydowej i zdalnej
Etyka i prywatność danych
Władze Wydziału
Reforma programów nauczania
Technologia i innowacja w edukacji
Jakość kształcenia
Wspieranie studentów i zdrowie psychiczne
Edukacja hybrydowa i zdalna
Interdyscyplinarność i współpraca międzywydziałowa
Współpraca międzynarodowa
Adaptacja do zmian legislacyjnych i politycznych
Zarządzanie finansami i zasobami
Promowanie etyki i odpowiedzialności społecznej
powyższe listy pokazują najważniejsze wyzwania nowoczesnej edukacji wskazane przez pięć grup interesariuszy: studentów, młodych NA, starszych NA, administrację akademicką oraz władze wydziału. uszereguj te wyzwania od najczęściej wymienianego do najmniej wymienianego ChatGPTChatGPT to chatbot opracowany przez OpenAI, wykorzystujący model GPT i służący do generowania odpowiedzi na dane wprowadzane przez użytkownika. Model ten został opracowany na podstawie dużych zbiorów danych, tak aby mógł prowadzić rozmowę i angażować się w różne tematy, od ogólnych rozmów po określone...
Najważniejsze Wyzwania Nowoczesnej Edukacji Uszeregowane od Najczęściej do Najmniej Wymienianego
- Technologia w nauczaniu i edukacji (5 grup)
- Studenci: Integracja technologii
- Młodzi NA: Integracja technologii w nauczaniu
- Starsi NA: Technologia w nauczaniu
- Administracja Akademicka: Digitalizacja procesów administracyjnych
- Władze Wydziału: Technologia i innowacja w edukacji
- Wsparcie psychologiczne i zdrowie psychiczne (4 grupy)
- Studenci: Wsparcie psychologiczne i zdrowie psychiczne
- Młodzi NA: Wspieranie zdrowia psychicznego studentów
- Starsi NA: Wspieranie zdrowia psychicznego studentów
- Władze Wydziału: Wspieranie studentów i zdrowie psychiczne
- Adaptacja do edukacji hybrydowej i zdalnej (4 grupy)
- Studenci: Edukacja zdalna i hybrydowa
- Młodzi NA: Adaptacja do edukacji hybrydowej
- Administracja Akademicka: Wspieranie edukacji hybrydowej i zdalnej
- Władze Wydziału: Edukacja hybrydowa i zdalna
- Jakość kształcenia (4 grupy)
- Studenci: Dostęp do jakościowych materiałów edukacyjnych
- Młodzi NA: Zapewnienie jakości kształcenia przy rosnącej liczbie studentów
- Administracja Akademicka: Zapewnienie jakości kształcenia
- Władze Wydziału: Jakość kształcenia
- Etyka w edukacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji (4 grupy)
- Studenci: Etyka w wykorzystaniu sztucznej inteligencji
- Młodzi NA: Etyka i odpowiedzialność w nauczaniu
- Starsi NA: Rola sztucznej inteligencji w edukacji
- Administracja Akademicka: Etyka i prywatność danych
- Dostosowanie do dynamicznego rynku pracy (3 grupy)
- Studenci: Adaptacja do zmian na rynku pracy
- Starsi NA: Dostosowanie do dynamicznego rynku pracy
- Władze Wydziału: Reforma programów nauczania
- Wsparcie dla studentów i rozwój umiejętności miękkich (3 grupy)
- Studenci: Wsparcie w nauce i rozwój umiejętności miękkich
- Młodzi NA: Rozwój umiejętności miękkich
- Administracja Akademicka: Wsparcie dla studentów
- Personalizacja procesu nauczania (3 grupy)
- Studenci: Personalizacja procesu nauczania
- Starsi NA: Personalizacja nauczania
- Władze Wydziału: Interdyscyplinarność i współpraca międzywydziałowa
- Adaptacja do zmian legislacyjnych i politycznych (2 grupy)
- Administracja Akademicka: Adaptacja do zmian legislacyjnych
- Władze Wydziału: Adaptacja do zmian legislacyjnych i politycznych
- Komunikacja i dostępność informacji (1 grupa)
- Administracja Akademicka: Komunikacja i dostępność informacji
- Integracja międzynarodowa (1 grupa)
- Administracja Akademicka: Integracja międzynarodowa
- Zarządzanie finansami i zasobami (2 grupy)
- Administracja Akademicka: Zarządzanie zasobami
- Władze Wydziału: Zarządzanie finansami i zasobami
- Promowanie etyki i odpowiedzialności społecznej (1 grupa)
- Władze Wydziału: Promowanie etyki i odpowiedzialności społecznej
- Balans między tradycją a nowoczesnością (1 grupa)
- Starsi NA: Balans między tradycją a nowoczesnością
- Finansowanie edukacji i infrastruktura (1 grupa)
- Młodzi NA: Finansowanie edukacji i infrastruktura