Przejdź do treści

IDUB NEW

Nowoczesna Edukacja: Wyzwania

  • O projekcie
    • Historia
    • Streszczenie
    • Cele
    • Owoce
  • Rekomendacje
    • Multimedia
      • Wstęp
      • PowerPoint
      • ScreenPal
      • Platforma H5P
      • ActivePresenter
    • Blended Learning
      • Podstawy
      • 6 Modeli
      • Benefity
      • Wyzwania
      • Plusy i minusy
    • Odwrócona klasa
    • Jak się uczyć
      • Kierowanie uwagą
      • Pamięć krótkotrwała i porcjowanie
      • Ćwiczenie czyni mistrza
      • Świeży obraz
      • Emocje
      • Stres egzaminacyjny
    • AI i ChatGPT
      • Wprowadzenie
      • Inżynieria promptów
        • Podstawowe błędy
        • Halucynacje
      • Narzędzia AI
        • Curipod
        • Decktopus
        • PopAi
        • PDF.ai
      • Kejsy
    • Finanse i Koszty
      • Przykłady
        • ispringsolutions.com
        • racoongang.com
        • paradisosolutions.com
        • learnworlds.com
        • skildlabs.com
        • onlinecoursehost.com
        • linkedin.com
      • Doświadczenia
      • Pensum
    • SOFLA
  • Szkolenia
    • O multimediach…
      • Mult-1
      • Mult-2
      • Mult-3
      • Dyskusja
    • O AI i ChatGPT…
      • Chat-1
      • Chat-2
      • Chat-3
    • O Nowoczesnej Edukacji
      • Podsumowanie
      • Studenci
      • Młodzi NA
      • Starsi NA
      • Administracja Akademicka
      • Władze Wydziału
  • Kursy
  • Glosariusz
Opublikowane w 2024-04-082024-04-08 przez R. Robert Gajewski

Co wybrać?

Podobno od przybytku głowa nie boli. Rosnąca liczba dostępnych narzędzi może budzić zamieszanie. Chat GPT, Gemini AI (Bard) czy Copilot (Bing Chat) – co wybrać? Jak w tym słynnym monologu – to be or not to be… Artykuł najpierw pomaga zrozumieć czym charakteryzują się te trzy narzędzia. Następnie omawiane są szczegółowo ich zalety i wady.

Nawigacja wpisu

Poprzedni wpisPoprzedni AI o AI…
Następny wpisNastępne AI i ZSRR
Dumnie wspierane przez WordPress